Het is bijna zover, nog drie weken... - Reisverslag uit Haren, Nederland van Emma,Andreas,Jonas en Sofie Nieuwhof-Lubberts - WaarBenJij.nu Het is bijna zover, nog drie weken... - Reisverslag uit Haren, Nederland van Emma,Andreas,Jonas en Sofie Nieuwhof-Lubberts - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover, nog drie weken...

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma,Andreas,Jonas en Sofie

19 November 2016 | Nederland, Haren

We vliegen rechtstreeks, maar dat is nog steeds 23 uur. Dat wordt ff afzien.

Het reisplan:
De eerste 5 weken gaan we met een auto en tent het Noorder eiland verkennen.

Wat iig op ons verlanglijstje staat:
- trekkingen lopen van meerdere dagen
- walvissen spotten
- surfen en snorkelen
- woofing
- met dolfijnen zwemmen
- vuur maken zonder lucifers of aansteker
- vissen vangen en opeten
- yoga
- en heerlijk genieten van elkaars aanwezigheid

• 21 November 2016 - 17:07

Rita Visscher:

Leuk dan kan ik mooi meegenieten van jullie droomreis.

• 15 December 2016 - 19:23

Ria Kooistra:

Gelukt Andreas. Een mooie reis gewenst. Mooi dat we jullie kunnen volgen. We zullen van jullie reisverlag gaan genieten

• 16 December 2016 - 10:05

Jan Kuik:

Heel veel plezier, ik zet deze link in het weekbericht, dan kunne de collega's jullie ook volgen.
    ben benieuwd naar het volgende bericht.

• 15 Januari 2017 - 21:44

Dorothee:

ben benieuwd wat woofing is...

Verslag uit: Nederland, Haren

Bay of Islands

23 December 2016

North Island
Emma,Andreas,Jonas en Sofie

Van 13 december 2016 t/m 21 februari 2017 gaan wij met ons gezinnetje een reis maken naar Nieuw Zeeland. Wat een avontuur, we hebben er super veel zin. Voor het eerst buiten Europa met twee kindjes. We vliegen rechtstreeks, maar dat is nog steeds 23 uur. Dat wordt ff afzien. Het reisplan: De eerste 5 weken gaan we met een auto en tent het Noorder eiland verkennen. Aan het eind van die vijf weken reizen we met de boot naar het Zuider eiland, waar een camper voor ons klaar staat. Met deze camper gaan we het Zuider eiland verkennen. Wat iig op ons verlanglijstje staat: - trekkingen lopen van meerdere dagen - walvissen spotten - surfen en snorkelen - woofing - met dolfijnen zwemmen - vuur maken zonder lucifers of aansteker - vissen vangen en opeten - yoga - en heerlijk genieten van elkaars aanwezigheid

Actief sinds 19 Nov. 2016