We zijn er! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Emma,Andreas,Jonas en Sofie Nieuwhof-Lubberts - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Emma,Andreas,Jonas en Sofie Nieuwhof-Lubberts - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Emma en Andreas

Blijf op de hoogte en volg Emma,Andreas,Jonas en Sofie

17 December 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo
Daar zijn we dan, in het prachtige Nieuw Zeeland! Onze reis erheen duurde wel meer dan 30 uur waarvan 26 uur vliegen. Maar het viel ons alles mee. De kids gedroegen zich voorbeeldig in het vliegtuig en ondanks maar drie stoelen, vonden wij het prima te doen. Sofie mocht niet op de grond slapen en was te groot voor het babybedje van het vliegtuig, dus heeft ze haar slaapjes bij ons op schoot gedaan.
We hadden een hostel geregeld een uur van Aukland af vlak bij het strand. Ff bijkomen van de toch wel aanwezige jetlag. Prachtig hostel met heerlijke tuin, mooie kamer en lekker rustig.

Morgen gaan we opzoek naar een camping en kan het kampeeravontuur beginnen.

Groetjes

• 17 December 2016 - 02:24

Lotte:

Wat fijn om te horen dat de reis mee viel en jullie goed zijn aangekomen. Even goed bijkomen en heeeeel veel plezier de komende tijd.
    Veel liefs Lotte

• 17 December 2016 - 13:53

Je Biologische Broer:

Potverdikkie Emma, ik ben jaloers als ik die foto's zie. En ook trots dat jullie gewoon aan dit avontuur begonnen zijn. Goed om te horen dat de reis beviel. Superveel plezier en geen stress.

• 17 December 2016 - 18:21

Rita:

Blij voor jullie dat de vliegreis toch mee viel. De eerste hobbel is genomen.
    Nu lekker genieten met wrs lekker weer.

• 17 December 2016 - 20:49

Rita:

Nog een dikke knuffel voor de verjaardag van Sofie en Jonas. Wel bijzonder, dat zij beiden hun verjaardag in Nieuw Zeeland vieren.
    Schitterende foto"s. Zo lief jullie beiden slapend Sofie op je buik. Tja dan valt de vliegreis inderdaad mee.

• 17 December 2016 - 22:24

Marjolein:

Wauw wat mooi!! En wat fijn om te horen dat de reis goed ging!

• 19 December 2016 - 08:25

Gert En Janna:

Lieven, de foto's zijn prachtig. Wij zouden meteen een week of drie willen blijven op die plek. Maar jullie hebben de tent inmiddels al ergens anders opgezet. Daar zal het vast ook heel mooi zijn.
    Wij zijn hier nog een beetje aan het aanklooien met die oude iPhone van jou, Emma. Toch een hele klus voor digitale analfabeten als wij om zo'n ding aan de praat te krijgen. De eerste app laat dus nog wel even op zich wachten.
    Lieve groet, (o)pa en (o)ma lubberts

• 19 December 2016 - 09:24

Oma Lubberts:

lIeverds, wat fijn dat alles goed verlopen is. Op de foto,s is wel te zien dat het daar mooi is.
    Fijne tijd om er van te genieten.
    Heel veel liefs vanuit Ede.

Oma.

• 21 December 2016 - 09:16

Jan:

Dag alle vier,
    goed om te lezen dat de reis goed gegaan is.
    nu begint het grote avontuur, heel veel plezier,
    gr
    Jan

• 21 December 2016 - 21:14

Marjon:

WAUW!!!!! Het is nu echt begonnen! Wat gaaf! En al direct in de vakantie-stemming! Geniet ervan met z'n viertjes!! Dikke knuffel

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Bay of Islands

23 December 2016

North Island
Emma,Andreas,Jonas en Sofie

Van 13 december 2016 t/m 21 februari 2017 gaan wij met ons gezinnetje een reis maken naar Nieuw Zeeland. Wat een avontuur, we hebben er super veel zin. Voor het eerst buiten Europa met twee kindjes. We vliegen rechtstreeks, maar dat is nog steeds 23 uur. Dat wordt ff afzien. Het reisplan: De eerste 5 weken gaan we met een auto en tent het Noorder eiland verkennen. Aan het eind van die vijf weken reizen we met de boot naar het Zuider eiland, waar een camper voor ons klaar staat. Met deze camper gaan we het Zuider eiland verkennen. Wat iig op ons verlanglijstje staat: - trekkingen lopen van meerdere dagen - walvissen spotten - surfen en snorkelen - woofing - met dolfijnen zwemmen - vuur maken zonder lucifers of aansteker - vissen vangen en opeten - yoga - en heerlijk genieten van elkaars aanwezigheid

Actief sinds 19 Nov. 2016